icon-search back-icon
Αναζήτηση...
Αναζήτηση...
Τα σνακ που θα κρατήσουν το παιδί σου μακριά από τις τυρόπιτες του κυλικείου

Οι περισσότεροι μαθητές δυσκολεύονται να καταναλώσουν κάτι στο σπίτι, με αποτέλεσμα να πεινάσουν σίγουρα στο σχολείο. Το κυλικείο σίγουρα είναι μία λύση, αλλά αν δεν παρέχει τις υγιεινές επιλογές που θέλουμε, όπως ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης ή  ένα τοστ καλό είναι να κάνουμε κάποια προετοιμασία από το σπίτι. Σαφώς κάποιες μέρες δεν θα προλάβουμε και σαφώς … Continue reading “Τα σνακ που θα κρατήσουν το παιδί σου μακριά από τις τυρόπιτες του κυλικείου”

October 8, 2018
29


Τα σνακ που θα κρατήσουν το παιδί σου μακριά από τις τυρόπιτες του κυλικείου

Οι περισσότεροι μαθητές δυσκολεύονται να καταναλώσουν κάτι στο σπίτι, με αποτέλεσμα να πεινάσουν σίγουρα στο σχολείο.

Το κυλικείο σίγουρα είναι μία λύση, αλλά αν δεν παρέχει τις υγιεινές επιλογές που θέλουμε, όπως ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης ή  ένα τοστ καλό είναι να κάνουμε κάποια προετοιμασία από το σπίτι. Σαφώς κάποιες μέρες δεν θα προλάβουμε και σαφώς κάποιες μέρες θα αγοράσει το παιδάκι μας κάτι από το σχολείο, μεταξύ άλλων και για να αισθάνεται ότι δεν στερείται και ότι τρώει όπως οι υπόλοιποι συμμαθητές του.

Το ζήτημα είναι πως τα παιδιά συχνά βαριούνται και πως αν δεν τους αρέσει αρκετά αυτό το που θα τους βάλουμε μαζί, είναι πολύ εύκολο να ισχυριστούν πως ντρέπονται να πάρουν κάτι από το σπίτι. Φαντασία και οργάνωση λοιπόν, είναι τα κλειδιά της επιτυχίας. Στις μικρότερες ηλικίες, ακόμα και ένα όμορφο ταπεράκι το οποίο θα επιλέξουν τα ίδια, μπορεί να δώσει από μόνο του τη λύση. Αν μάλιστα, έχει και διάφορες “θήκες” μπορούμε να προσθέσουμε και ντοματίνια, sticks λαχανικών, σταφίδες κλπ.

Ανάλογα με το πόσες ώρες θα καθίσει το παιδάκι μας στο σχολείο, μπορούμε να προσφέρουμε μια σπιτική πίτα, μία μπάρα δημητριακών (έτοιμη ή αν έχουμε χρόνο και διάθεση σπιτική), δύο μπισκότα ολικής άλεσης, ξηρούς καρπούς, φρούτα σαφώς, ακόμα και σπιτικό ποπ κορν φτιαγμένο στο φούρνο μικροκυμάτων χωρίς κάποια άλλη λιπαρή ύλη. Πάντα λέμε πως οι γονείς αποτελούν το διατροφικό πρότυπο των παιδιών, οπότε το να μας βλέπουν να παίρνουμε κι εμείς κάτι μαζί μας και να προετοιμάζουμε τα γεύματα της ημέρας είναι σίγουρα στα συν. Αν μπορέσουμε και να τα εντάξουμε στην διαδικασία της προετοιμασίας, τότε έχει βρεθεί πως θα τους είναι πιο εύκολο να καταναλώσουν αυτό το οποίο φτιάξαμε μαζί.

Θα μπορούσε το ταπεινό τοστάκι ζαμπόν-τυρί (ή γαλοπούλα-τυρί στη διαιτητική εκδοχή του) να γίνει ένα πραγματικά ενδιαφέρον γεύμα; Κι όμως γίνεται, αρκεί να ανοίξουμε λίγο τους γευστικούς μας ορίζοντες και των παιδιών μας! Ανάλογα σαφώς με την ηλικία και τα γούστα του παιδιού:

  • με βούτυρο και μέλι ή μαρμελάδα
  • με τυρί κρέμα και φράουλες (ή οποιοδήποτε φρούτο μας ταιριάζει)
  • με βρασμένο μήλο, μέλι και κανέλα
  • με αβοκάντο και μέλι
  • με ταχίνι ανακατεμένο με κακάο, μέλι και σταφίδες
  • με φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα ή τρούφα σοκολάτας ή μπανάνα
  • με γιαούρτι, μούρα και ξηρούς καρπούς
  • με ζαμπόν και αποξηραμένα σύκα
  • με τυρί κρέμα και αποξηραμένα δαμάσκηνα
  • με τυρί, αυγό βραστό σε φέτες και ντομάτα
  • με ομελέτα και ντομάτα
  • με πέστο, ντομάτα και μοτσαρέλα
  • με ψητό κοτόπουλο, μαρούλι και μουστάρδα (leftover της προηγούμενης ημέρας)
  • με ψητά λαχανικά και κατίκι
  • με τυρί φέτα, ντομάτα και ρίγανη

Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, MSc (Χαροκόπειο πανεπιστήμιο)

https://coachmydiet.wordpress.com

https://www.facebook.com/grafeiodiatrofis/