×
Δεν υπάρχουν προιόντα στο καλάθι σας.
My Cart! ΕΧΕΤΕ {{order.total_quantity}} ΠΡΟΪΟΝ(ΤΑ)
×
{{item.quantity}}
{{item.total_price}}
{{item.total_discounted_price}}
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΚΠΤΩΣΗ
{{order.savings}}
ΕΚΠΤΩΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ:
{{order.promo_discount}}
ΕΚΠΤΩΣΗ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ:
{{order.extra_discount}}
ΣΥΝΟΛΟ:
{{order.cart_cost}}

210 3005 295

Για τηλεφωνικές παραγγελίες

6 άτοκες δόσεις

Εξόφληση παραγγελιών

Για 4η συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή

των Ηλεκτρονικών Φαρμακείων

{{order.total_quantity}}
5 συμβουλές για να λειτουργεί «ρολόι» η καρδιά
Πίσω στη Λίστα Άρθρων

5 συμβουλές για να λειτουργεί «ρολόι» η καρδιά

Η Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα καρδιάς, μάς δίνει κωδικοποιημένα πέντε συμβουλές για γερή καρδιά:

1. Να γυμνάζεσαι περισσότερο

Τουλάχιστον 30 λεπτά μέτριας έντασης σωματική δραστηριότητα, 5 φορές την εβδομάδα
Παιχνίδι, περπάτημα, οικιακή εργασία, χορό, ανέβασμα σκάλας, μόνος, με φίλους ή και την οικογένεια
Κατέβασε μια εφαρμογή άσκησης ή χρησιμοποίησε ένα βηματόμετρο για να παρακολουθείς την πρόοδό σου.


2. Να μετρήσεις την πίεσή σου

Η υψηλή αρτηριακή πίεση είναι ένας από τους κύριους παράγοντες κινδύνου για καρδιαγγειακά νοσήματα. Ονομάζεται «σιωπηλός δολοφόνος», επειδή συνήθως δεν έχει προειδοποιητικά σημάδια ή συμπτώματα και πολλοί άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι το έχουν.
Επομένως μέτρησε την πίεσή σου και προφυλάξου!

3. Να πεις ΟΧΙ στο Κάπνισμα

Είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις την υγεία σου
Μέσα σε 2 χρόνια μετά τη διακοπή του τσιγάρου, ο κίνδυνος στεφανιαίας νόσου μειώνεται σημαντικά
Μέσα σε 15 χρόνια ο κίνδυνος της καρδιαγγειακής νόσου απομακρύνεται σε καπνιστή που διάκοψε το κάπνισμα
Η έκθεση στο παθητικό κάπνισμα είναι αιτία καρδιακής νόσου σε μη καπνιστές
Η διακοπή του καπνίσματος όχι μόνο θα βελτιώσει την υγεία σου, αλλά και εκείνων που βρίσκονται γύρω σου
Εάν δεν μπορείς να το σταματήσεις, αναζήτησε επαγγελματικές συμβουλές από ειδικούς και εξατομικευμένη βοήθεια από ένα Ιατρείο Διακοπής Καπνίσματος.


4. Να ελέγξεις τη χοληστερίνη σου

Η χοληστερόλη σχετίζεται με περίπου 4 εκατομμύρια θανάτους ετησίως.
Επομένως είναι απαραίτητο να επισκεφτείς τον γιατρό για να κάνεις εξετάσεις χοληστερίνης, να μετρήσεις το βάρος σου και το δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ). Στη συνέχεια θα σε συμβουλεύσει εξατομικευμένα, ώστε να αναλάβεις δράση, να προσέξεις τη διατροφή σου και να κάνεις θετικά βήματα για την υγεία της καρδιάς σου.

5. Να προσέχεις το σάκχαρό σου

Με την αλλαγή του τρόπου ζωής, τον περιορισμό της λήψης θερμίδων και ιδιαίτερα των υδατανθράκων, τη μείωση των παραπάνω κιλών του σωματικού βάρους και την αύξηση της σωματικής δραστηριότητας.
 

ΑΠΕ-ΜΠΕ 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗΣ COOKIES

Χρησιμοποιούμε Cookies για τη διασφάλιση της καλύτερης περιήγησης στο www.pharmacy295.gr. Αν συνεχίσετε την πλοήγηση, θα θεωρηθεί ότι αποδέχεστε την πολιτική μας.

Αποδοχή Περισσότερες πληροφορίες