icon-search back-icon
Αναζήτηση...
Αναζήτηση...
Πώς να αντιμετωπίσουμε τη φθινοπωρινή μελαγχολία

Το φθινόπωρο έχει συνδυαστεί με τη μελαγχολία κι αυτό δεν είναι κάτι που προκαλεί απορία καθώς είναι μια μεταβατική περίοδος. Από το καλοκαίρι, τις διακοπές και τη ξεγνοιασιά περνάμε στις καθημερινές υποχρεώσεις και τη ρουτίνα. Σύμφωνα με τους ειδικούς, μετά την καλοκαιρινή περίοδο η ψυχική μας διάθεση μεταβάλλεται, διότι η μείωση της διάρκειας της ημέρας … Continue reading “Πώς να αντιμετωπίσουμε τη φθινοπωρινή μελαγχολία”

October 2, 2020
37


Πώς να αντιμετωπίσουμε τη φθινοπωρινή μελαγχολία

Το φθινόπωρο έχει συνδυαστεί με τη μελαγχολία κι αυτό δεν είναι κάτι που προκαλεί απορία καθώς είναι μια μεταβατική περίοδος. Από το καλοκαίρι, τις διακοπές και τη ξεγνοιασιά περνάμε στις καθημερινές υποχρεώσεις και τη ρουτίνα.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, μετά την καλοκαιρινή περίοδο η ψυχική μας διάθεση μεταβάλλεται, διότι η μείωση της διάρκειας της ημέρας προκαλεί ορισμένες αλλαγές στην έκκριση και το μεταβολισμό ορμονών και νευρομεταβιβαστών, που συνδέονται κυρίως με τις διαταραχές της μελατονίνης (ορμόνη υπεύθυνη για τη ρύθμιση του βιολογικού ρολογιού μας). Σε ορισμένους ανθρώπους, οι μεταβολές αυτές μπορεί να είναι πιο έντονες από ό,τι σε άλλα άτομα, με αποτέλεσμα να εκδηλώσουν τη λεγόμενη «φθινοπωρινή μελαγχολία».

 

Τι μπορούμε να κάνουμε:

1.Θέτουμε καινούριους στόχους: Η μετάβαση από τη θερινή περίοδο στο φθινόπωρο συνιστά μια εξαιρετική ευκαιρία για να κάνουμε μια καινούρια αρχή, θέτοντας νέους, εφικτούς και ρεαλιστικούς στόχους.

2.Λέμε «όχι» στην αναβλητικότητα: Αναδιοργανώνουμε την καθημερινότητά μας, εντάσσοντας δραστηριότητες που συνήθως αναβάλλαμε, όπως γυμναστική, σωστή διατροφή ή ακόμα και επισκέψεις σε φίλους και συγγενείς.

3.Σκεφτόμαστε θετικά: Οι σκέψεις, τα συναισθήματα, οι επιθυμίες, αλλά και τα απωθημένα μας μπορούν να «χρωματιστούν» με μια θετική, ρεαλιστικά αισιόδοξη εκδοχή.

4.Κάνουμε «διάλειμμα»: Σε περιόδους θλίψης, άγχους και κακής διάθεσης, είναι χρήσιμο να «αποδράσουμε» κάπου, αλλάζοντας περιβάλλον, αποκτώντας καινούρια ερεθίσματα και χαλαρώνοντας ευχάριστα.

5.Επιζητούμε αλλαγές: Στη διακόσμηση του σπιτιού, στα ρούχα, στα μαλλιά, στις συνήθειες, στην καθημερινότητα.

6.Δίνουμε προτεραιότητα στις ανάγκες μας: Αναγνωρίζουμε τα «θέλω» μας, βάζοντας με αποφασιστικότητα στην άκρη όσα περισσότερα «πρέπει» μπορούμε.

Ενισχυτικά, μπορείτε να επιλέξετε και κάποιο συμπλήρωμα διατροφής. Ιδανικό είναι το Think Positive της Power Health, μια συνεργιστική φόρμουλα που περιέχει τις βιταμίνες Β1, Β5, Β6, Β12 και εκχυλίσματα Κρόκου και Ροδιόλας και συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργία του νευρικού συστήματος και τη φυσιολογική ψυχολογική λει­τουργία.

Instagram