icon-search back-icon
Αναζήτηση...
Αναζήτηση...
Συμβουλές για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος

Ανοσοποιητικό σύστημα: Πως θα το ενισχύσετε! Μαζί με το φθινόπωρο έφτασαν και οι πρώτες ιώσεις, οι οποίες συνοδεύονται από βήχα, καταρροή και χαμηλό πυρετό. Γιατί όμως αυτή την εποχή ο οργανισμός μας είναι περισσότερο ευάλωτος, στο να «κολλήσει» κάποιον ιό; Κύρια αίτια είναι οι διακυμάνσεις της θερμοκρασίας, η αυξημένη υγρασία  αλλά και ο συνωστισμός σε … Continue reading “Συμβουλές για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος”

October 25, 2019
47


Συμβουλές για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος

Ανοσοποιητικό σύστημα: Πως θα το ενισχύσετε!

Μαζί με το φθινόπωρο έφτασαν και οι πρώτες ιώσεις, οι οποίες συνοδεύονται από βήχα, καταρροή και χαμηλό πυρετό.

Γιατί όμως αυτή την εποχή ο οργανισμός μας είναι περισσότερο ευάλωτος, στο να «κολλήσει» κάποιον ιό; Κύρια αίτια είναι οι διακυμάνσεις της θερμοκρασίας, η αυξημένη υγρασία  αλλά και ο συνωστισμός σε κλειστούς χώρους,

Τι μπορείτε να κάνετε για να μειωθούν οι πιθανότητες να κολλήσετε κάποιον ιό;

  • Καλό πλύσιμο χεριών: Ο ιός της γρίπης και του κρυολογήματος μεταφέρεται συνήθως μέσω των χεριών μας.
  • Καθημερινός αερισμός του χώρου που βρίσκεστε
  • Να κρατάτε μια απόσταση «ασφαλείας» όταν συζητάτε με άλλους, ώστε να αποφεύγετε τα σταγονίδια που μπορεί να σας μεταδώσουν ιούς.
  • Να αποφεύγετε τις πολλές χειραψίες

Τι μπορείτε να κάνετε για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα;
Οι παράγοντες που επηρεάζουν το ανοσοποιητικό σύστημα είναι η διατροφή, η άσκηση, ο ύπνος και το στρες.

Η διατροφή θεωρείται από τους πιο σημαντικούς  παράγοντες.
Υπάρχουν κάποιες βιταμίνες που είναι απαραίτητες για την άμυνά σας και δεν πρέπει να λείπουν από το καθημερινό σας διαιτολόγιο.

Βιταμίνη Α
Θα τη βρείτε στα καρότα, τα παντζάρια, τις πατάτες, το συκώτι και το τυρί. Για πιο εύκολη πρόληψη, μπορείτε να τη βρείτε σε μορφή συμπληρώματος διατροφής.

Βιταμίνη Β
Υπάρχει στο κοτόπουλο, το ψάρι, τα φασόλια, τις φακές αλλά και τα δημητριακά ολικής άλεσης. Για επιπλέον προστασία, επιλέξτε και ένα συμπλήρωμα βιταμινών Β  ώστε να ισχυροποιήσετε την άμυνα του οργανισμού σας.

Βιταμίνη C
Πολύ σημαντική αντιοξειδωτική βιταμίνη, την οποία θα βρείτε στα εσπεριδοειδή και στα πράσινα λαχανικά.  Η απαιτούμενη καθημερινή ποσότητα είναι 90mg και μπορείτε να τη λάβετε εύκολα  λαμβάνοντας ένα συμπλήρωμα βιταμίνης C .

Βιταμίνη D
Έχει χαρακτηριστεί  ως η βιταμίνη του ήλιου και παρόλο που στην Ελλάδα έχουμε αρκετή ηλιοφάνεια, τα τελευταία χρόνια η χρήση συμπληρώματος κρίνεται σε πολλές περιπτώσεις απαραίτητη.

Βιταμίνη Ε
Τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη Ε είναι το ελαιόλαδο, οι ξηροί καρποί και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Εναλλακτικά, θα τη βρεις σε μορφή συμπληρώματος .

Άσκηση
Η φυσική δραστηριότητα αυξάνει τον αριθμό των λευκοκυττάρων που είναι στην πρώτη γραμμή της άμυνας. Επομένως, 20-30 λεπτά, 3 φορές την εβδομάδα, είναι απαραίτητα για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

Ύπνος
Κοιμάστε λιγότερο από 7 ώρες καθημερινά; Τότε είναι πιο πιθανό να κρυολογήσετε καθώς έλλειψη ύπνου προκαλεί στρες στον οργανισμό και υποβαθμίζει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού.

Στρες
Τα αυξημένα επίπεδα άγχους έχουν ως συνέπεια να αυξάνονται τα επίπεδα κορτιζόλης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να καταστρέφονται τα αντισώματα και τα κύτταρα του οργανισμού που καταπολεμούν τις ιώσεις κι έτσι αρρωσταίνουμε πιο εύκολα.

Δες παρακάτω το ολιγόλεπτο βίντεο που σου ετοιμάσαμε μαζί με την Αλέξια Σταματοπούλου, κλινική διαιτολόγο – διατροφολόγο, μάθε περισσότερες λεπτομέρειες για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού σου και πάρε μέρος στο διαγωνισμό για να κερδίσεις συμπληρώματα διατροφής Terranova!

Για περισσότερα videos κάνε subscribe στο Youtube κανάλι μας: https://bit.ly/2xLlMPt

#pharmacy295 #wellness

Στο pharmacy295 θα βρεις τα πάντα για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού σου.

 

Instagram