icon-search back-icon
Αναζήτηση...
Αναζήτηση...
Δίαιτα: Πόσο σημαντικό είναι να έχουμε υπομονή (και επιμονή)

Πολλές φορές όταν ακολουθούμε μια δίαιτα έχουμε στο μυαλό μας να χάσουμε όσο το δυνατόν γίνεται περισσότερα κιλά. Είναι αυτό όμως υγιές για τον οργανισμό μας;  Η αλήθεια είναι ότι με την ξαφνική απώλεια πολλών κιλών, επειδή ακριβώς είναι απώλεια πολύτιμου ιστού και όχι λίπους, μπορεί να προκαλέσουμε στον οργανισμό μας αρκετές παρενέργειες. Σύμφωνα με … Continue reading “Δίαιτα: Πόσο σημαντικό είναι να έχουμε υπομονή (και επιμονή)”

May 26, 2017
84


Δίαιτα: Πόσο σημαντικό είναι να έχουμε υπομονή (και επιμονή)

Πολλές φορές όταν ακολουθούμε μια δίαιτα έχουμε στο μυαλό μας να χάσουμε όσο το δυνατόν γίνεται περισσότερα κιλά. Είναι αυτό όμως υγιές για τον οργανισμό μας; 

Η αλήθεια είναι ότι με την ξαφνική απώλεια πολλών κιλών, επειδή ακριβώς είναι απώλεια πολύτιμου ιστού και όχι λίπους, μπορεί να προκαλέσουμε στον οργανισμό μας αρκετές παρενέργειες.

Σύμφωνα με τους ειδικούς μια επιθημητή απώλεια βάρους κυμαίνεται κατά μέσο όρο από 2 έως 4 κιλά το μήνα. Αυτή είναι μια μέση τιμή που σας διασφαλίζει ότι, αν η δίαιτα είναι σωστή και αν παράλληλα αθλήστε ή κάνετε μια σωματική δραστηριότητα, εκείνο που θα χάσετε θα είναι κυρίως λίπος και όχι μυϊκή μάζα.

Επίσης, όταν χάνονται πολλά κιλά σε σύντομο χρονικό διάστημα, σημαίνει ότι δεν χάθηκε λίπος αλλά μυς και νερό. Το νερό θα το αναπληρώσουμε, ενώ το να χάσουμε μυ ενέχει τον κίνδυνο να αλλάξει ο μεταβολισμός μας, που σημαίνει ότι θα γίνονται λιγότερες καύσεις.

Γι’ αυτό όταν χάνουμε μυϊκή μάζα ξαναπαίρνουμε εύκολα βάρος, με αποτέλεσμα πολλές φορές να πείτε: Έχασα πέντε κιλά, αλλά πολύ γρήγορα «πήρα» δέκα.

Προτιμήστε λοιπόν μια μέθοδο αδυνατίσματος που είναι αργή και προοδευτική. Αποφύγετε να χάνετε και να παίρνετε βάρος συχνά, αντίθετα προσπαθήστε να σταθεροποιήσετε το βάρος σας.

*Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα συνδυάστε με Πράσινο Τσάι της Naturactive.