icon-search back-icon
Αναζήτηση...
Αναζήτηση...
Διαχείριση του άγχους στην εγκυμοσύνη

Αν είσαι μέλλουσα μανούλα, είναι λογικό αυτό το διάστημα να έχεις λίγο παραπάνω άγχος.   Μετά την ανάγνωση του παρακάτω άρθρου, ελπίζουμε να νιώσεις πιο ήρεμη και δυνατή! Κάνε διαλογισμό για να διαχειριστείς το άγχος Ο διαλογισμός κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης έχει πολλά οφέλη: Ενδυναμώνει την ικανότητα να εστιάζεις σε κάτι. Χαλαρώνει το νευρικό σύστημα. … Continue reading “Διαχείριση του άγχους στην εγκυμοσύνη”

March 22, 2020
16


Διαχείριση του άγχους στην εγκυμοσύνη

Αν είσαι μέλλουσα μανούλα, είναι λογικό αυτό το διάστημα να έχεις λίγο παραπάνω άγχος.   Μετά την ανάγνωση του παρακάτω άρθρου, ελπίζουμε να νιώσεις πιο ήρεμη και δυνατή!

Κάνε διαλογισμό για να διαχειριστείς το άγχος
Ο διαλογισμός κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης έχει πολλά οφέλη:
  • Ενδυναμώνει την ικανότητα να εστιάζεις σε κάτι.
  • Χαλαρώνει το νευρικό σύστημα.
  • Βοηθάει στην εσωτερική χαλάρωση και αυτοπεποίθηση.
  • Φέρνει την επίγνωση στο παρόν.
  • Αυξάνει τα επίπεδα των ενδορφινών.
  • Ενισχύει τα επίπεδα της DHEA, μία ορμόνη που παράγεται στο σώμα με πολλά οφέλη όπως να ενδυναμών
Πώς να κάνεις διαλογισμό:
  • Βρες μία άνετη θέση και στάση.
  • Κλείσε τα μάτια σσου και φέρε την επίγνωση στην αναπνοή.
  • Ανάπνευσε γεμίζοντας αέρα την κοιλιά σου και έκπνευσε με χαλαρό σαγόνι.
  • Στην αναπνοή πες στον εαυτό σου “Αναπνέω για μένα και το μωρό μου”.
  • Στην εκπνοή πεες “Χαλαρώνω το σώμα μου και το μωρό μου με εμπιστεύεται”
Δες στο παρκάτω video 6 tips για να απολαύσεις περισσότερο την πιο σημαντική περίοδο της ζωής σου.

Σημαντική διευκρίνιση: Οι αναφορές στο βίντεο δεν είναι ιατρικές συμβουλές και δεν αντικαθιστούν τον γιατρό σου.

Αν έχεις αυπνίες, τότε ακολουθησε τα παρακάτω:
  • Μέσα στην ημέρα ξάπλωσε σε αναπαυτική θέση στην αριστερή σου πλευρά ή σε ανάκλιση με αρκετά μαξιλάρια στην πλάτη και κάτω από τα γόνατα.
  • Καθώς το σώμα σου ξεκουράζεται οραματίσου ότι φορτίζεις τις μπαταρίες σου γεμίζοντας γαλήνη και ηρεμία.
  • Φρόντισε τον εαυτό σου
Και να θυμάσαι ότι:
  • Ένα ξεκούραστο σώμα θα έχει περισσότερη ενέργεια για τον τοκετό.
  • Η ξεκούραση, ειδικά τις τελευταίες εβδομάδες της εγκυμοσύνης είναι τόσο σημαντική όσο και η κίνηση.
  • Το σώμα αποθηκεύει ενέργεια για τον τοκετό και τη μητρότητα!

Δες στο παρακάτω video, που φτιάξαμε παρέα με την Κατερίνα Γάτου -βοηθό μητότητας – ένα”πείραμα” για να καταλάβεις πως λειτουργούν οι ορμόνες στο σώμα σου, κατά τη διάρκεια του τοκετού.

Μη ξεχνάς ότι στο pharmacy295 θα βρεις όσα χρειαστείς για τη φροντίδα του μωρού σου!